بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
11:32
پنج شنبه 20 مهر 1396

امیر پوردستان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان بر روی بیوتروریسم برای آسیب رساندن به مسئولان، دانشمندان و مردم ایران حساب ویژه ای باز کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در هفتمین همایش سراسری بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح که صبح امروز سه شنبه ( ۱۸ مهر) در دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار شد، با بیان اینکه پیش از جنگ، باید آماده دفاع بود گفت: اولین برکت آمادگی برای دفاع از کشور اعتماد به نفس است.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: دومین برکت آمادگی دفاعی آرامش و اعتماد و ارامش مردم است.

امیر پوردستان سومین نتیجه آمادگی دفاعی نیروهای مسلح را بازدارندگی دفاعی دانست و گفت: آمادگی نیروهای مسلح در این سالهای بویژه سال ۲۰۰۱ که آمریکایی ها و همراهانشان به دنبال تهاجم به ایران بودند، این آمادگی دفاعی نیروهای مسلح ایران اسلامی از سپاه، ارتش و دیگر نیروها بود که بازدارندگی به همراه داشت.

وی یکی از ویژگی های برتری در جنگ های آینده را نیروهای انسانی آماده دانست و گفت: همانگونه که در جنگ تحمیلی تجربه کردیم نیروی انسانی آماده و کارآمد، بسیار مهم است.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود : بهداشت و درمان در نیروهای مسلح برای آمادگی روحی و جسمی نیروی انسانی بسیار مهم است و در موقع جنگ، رساندن کمک های درمانی و پشتیبانی از جبهه ها بسیار مهم و اساسی است که باید مورد توجه سامانه بهداشت و درمان نیروهای مسلح قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: همه سازمان ها در نیروهای مسلح باید در راستای رسیدن به اهداف که همان دفاع از کشور و جلب رضایت مردم و کسانی است که برای درمان به مراکز درمانی نیروهای مسلح مراجعه کرده اند، تلاش کنند.

امیر پوردستان با اشاره به وقوع بلایا و حوادث طبیعی در کشور بیان داشت: سامانه بهداشت و درمان نیروهای مسلح باید در امداد رسانی و خدمت به مردم آسیب دیده پیش گام باشد.

وی با اشاره به ویژگی های جنگ های جدید ادامه داد : امروز دشمن از همه ظرفیت خودش از جمله جنگ سخت، بیوتروریسم و ظرفیت های سیاسی برای آسیب رساندن به این انقلاب استفاده می کند.

امیر پوردستان در پایان تاکید کرد: دشمنان بر روی بیوتروریسم برای آسیب رساندن به مسئولان ، دانشمندان و مردم ایران حساب ویژه ای باز  کرده اند و باید سامانه بهداشت و درمان نیروهای مسلح برای مقابله با این اقدامات تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.



تعداد بازدید از این مطلب: 92
بازدید : 92

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر