امنیت امروز ثمره هشت سال دفاع مقدس است/ جنگ «نعمت» بود

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
9:22
چهار شنبه 31 شهريور 1395

پیمبری

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم بزرگترین دستاوردی است که می‌توانیم آن را ثمره هشت سال دفاع مقدس بدانیم.

امیر سیدکمال پیمبری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: موقعیتی که نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم پایدار و مقاوم ما امروز دارند از دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی افزود: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم و آرامشی که مردم به برکت خون شهدا دارند، بزرگترین دستاوردی است که ما می‌توانیم آن را ثمره هشت سال دفاع مقدس بدانیم و می توانیم آن را هم به مردم ارائه دهیم و هم به دنیا ارائه کنیم.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: بعضی از نعمت های الهی ممکن است در لحظه حضور آن نعمت به دلیل درک آگاهی کم انسان ها مشخص نباشد مثل نعمت امنیت که زمانی که وجود دارد شاید ما آن را خوب درک نکنیم.

پیمبری با بیان اینکه جنگ نعمت بود و امام(ره) با آن شناخت عمیقشان می دانستند که اقتدار و سربلندی کشور ما زیر سایه مقاومت مردم ما در این جنگ شکل می گیرد و مردم ما پخته و مقاوم تر می شوند، افزود: امام(ره) این نکته را در حماسه هشت سال جنگ می دیدند.

وی ادامه داد: امام(ره) از جنگ به عنوان یک نعمت یاد می کردند و مقاومتی که مردم ما در سایه ۸ سال دفاع به دست آوردند باعث پیشرفت و توانمندی در حوزه های مختلف شد. در حوزه دفاعی، اجتماعی، صنعتی و سایر حوزه ها ما پیشرفت های محسوسی داشته‌ایم که بستر آن در هشت سال دفاع مقدس است. حضرت امام(ره) جنگ را نعمت می دانستند و همین‌طور هم شد.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش در پایان اظهار داشت: امروز تمام آحاد ملت ما با پوست و استخوان نعمت جنگ را احساس می کنند و میوه این نعمت، امنیت، اقتدار و سربلندی است که ما در جامعه جهانی داریم.



تعداد بازدید از این مطلب: 63
بازدید : 63

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر