بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
22:21
چهار شنبه 28 خرداد 1393

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در پایگاه هوانیروز کرمانشاه از سطح آمادگی این یکان بازدید کرده و ضمن تأکید بر توانمندی های خلبانان هوانیروز از رصد مداوم تهدیدها توسط ارتش خبر داد و گفت: با این میزان آمادگی، هیچ تهدیدی نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد.

فرمانده نیروی زمینی در این بازدید گفت: خلبانان هوانیروز از توانمندی بالایی برخوردار هستند و تمرین های تیراندازی، پروازی و شب پرواز را به خوبی طی کرده و امروز، مانند سال های دفاع مقدس در آمادگی کامل به سر می برند.

وی در ادامه افزود: امروز احساس می کنیم با توجه به ظرفیت و قابلیتی که در ارتش  و نیرو های مسلح وجود دارد، هیچ تهدیدی نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد ما تهدید کننده را پشیمان خواهیم کرد.

امیر سرتیپ پوردستان در ادامه به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیر پاسخ به تهدیدها اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف ارتش رصد مداوم تهدیدها است و در این رابطه متناسب با تهدیدهایی که در زمین، هوا و دریا وجود دارد ظرفیت های لازم برای مقابله را ایجاد کرده است.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز نیز گفت: ما به طور مداوم آموزش هایی برای خلبانان و کارکنانی که متولی تعمیر و نگهداری وسایل پروازی هستند در مرکز آموزش و پایگاه هایمان داریم و سعی می کنیم که نتیجه این آموزش ها را در رزمایش ها و پرواز ها مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 294
بازدید : 294

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر